Pflicht vom Reini
 

Reinis Pflicht

Herausgeber dieser Webseite

  Reinhard Huber
  Dr.-Albert-Frank-Str. 41
  D - 83308 Trostberg
  Tel: +49 (0) 8621 6467329
  Mobil: +49 (0) 157 83617807

 

Mail: reinilein@reinilein.de

 

Page: www.reinilein.de
und inhaltlich Verantwortlicher
ist der Droddl do rechts ------ >
 
 

 

obwoi mia des scheis egal is wos andare Droddln auf eanana Seiddn machan,  muas i drozdem den scheis do her schreim:

Ich möchte ausdrücklich betonen, dass ich keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der verlinkten Seiten habe. Deshalb distanziere ich mich hiermit ausdrücklich von allen Inhalten aller verlinkten Seiten auf dieser Website und mache mich ihrer Inhalte nicht zueigen. Diese Erklärung gilt für alle auf meiner Website angebrachten Links. Blablabla Und so weida und so fort ... und i hob mei plicht do .... aba is doch eh wurscht macht ja eh a jeda wos a mog - man muas ja ned glei ois ernst nemma.....

oda du druggst do drauf